2011/08/06

Terevehdys! Ootte varmaan kaikki huomannu, että mun blogin ulkoasu on vähän muuttunu.. (: Se on kuitenki vielä kesken esim. header puuttuu. Älkää ihmetelkö jos blogi näyttää ihan millä tahasa tavalla välillä vähän oudolta. Nyt kuitenki olis siis luvassa paaaaaaaaaaaaaaaljon kuvia sieltä mökkireissulta. Surullista kyllä Emilyn kämmen tipahti kanervikkoon, jonne sitte päätti jäädä );; Nyt tytöllä on siis vaan yksi kämmen! 







Niin niitä kustomointisuunnitelmia, jos ketään kiinnostaa (: Ainakin obitsun aion hankkia ja muutamat lisäkädet, jos sitä nyt vielä kustomoinniksi voi sanoo...



Em: tsihi ^.^









Halaillaa puita, jeps Emily on luonnonlapsi (: 





Jotain _todella_ jännää

..luomet, joo noi pinkit on, miten nyt sanois, HÄRÖT ! Ne ei vaan sovi Emilylle, joten ne aion meikata uusiks, mut muuta meikkiä en sorki... (siitä tuliskin kaunista)






 ...sitten jee jee jee! <3 Pisamat! Joo mä teen siis Emilylle pisamat, kellään ehdotuksia, miten teen?...



... ja sitte tilaan jonkun kivan peruukin! :D

Jeps, ehdotelkaa postausideoita, ku mulla ei oikein oo... :3 Heipsan! (;

peeäzz kuolaan rozen maidenin souseisekin perään ! :D:D katotaa oisko siitä mun toiseks nukeks sitte myöhemmin 0.0  


2 kommenttia:

  1. oi, söpöjä kuvia! sä oot kyllä saanu mut ihastumaan näihin pullippeihin, mut en mä uskalla näin kallista juttua ostaa, kun pelkään että kyllästyn siihen liian nopeasti. :< ja kiva tää uus ulkoasu. (::

    VastaaPoista
  2. kiitti ! <3 me jutellaan tästä vielä vakavasti !!! :D::D ootappa vaan (:

    VastaaPoista